E lelei tele le silika mo tagata?

o le a le silika?

E foliga mai e masani ona e vaʻai i nei upu fefiloi, silika, silika,silika mulberry, o lea tatou amata i upu nei.

蚕蛹

O le silika o le silika moni, ma o le "moni" o le silika e faʻatatau i le faʻaogainasilika: o le tasi o alava manu masani, ae o le isi o loʻo togafitia alava polyester.Faatasi ai ma le afi, e lua ituaiga o mea e mafai ona iloagofie:

• Pe a mu le silika, e le mafai ona iloa atu se afi mumu, ma o loʻo i ai le manogi o lauulu mu, e mafai ona nutililii i le lefulefu pe a uma ona susunuina;

• E mafai ona e va'aia le afi pe a mu le siliki fa'afugaga, manogi o le palasitika mu, ma o le ai ai ni fa'apipi'i kelu pe a uma le mu.

Silika mulberryo le ituaiga sili ona taatele o silika.E tusa ai ma meaai eseese, e mafai ona vaevaeina anufe silika i anufe silika, anufe silika tussah, anufe silika camphor ma isi ituaiga.O le siliki latou te nonoa e fai si ese'ese i mea fa'aletino, e ese fo'i la latou fa'aoga.

Le lelei o le silika

F4DC2251DAC948336050341B2ED87314

O le pito sili ona taua o le siliki o lona lamolemole ma le maualalo o feteʻenaʻiga, lea e taua tele mo le paʻu ma lauulu.

607F0BBBAC8ACE3470542194CB1399BA

Mo le pa'u, fa'ainisinia fete'ena'i e mafai ona o'o atu ai i le mafiafia o le stratum corneum.I tulaga ogaoga, e mafai ona oʻo atu ai i le faʻaleagaina o feteʻenaʻiga, lea e ono faʻatasi ma le mumu mama ma faʻaosofia ai le pigmentation.O le mea lea e pogisa ai tulilima e masani ona tatou mili.O le mea lea, o le faʻaitiitia o feteʻenaʻiga e mafai moni lava ona faia se sao i le puipuia o le paʻu.

Mo lauulu, faʻaitiitia feteʻenaʻiga e sili atu ona taua.O le fete'ena'iga e mafai ona fa'aleagaina ai lau'ele'ele o le lauulu, ma mafua ai ona mou atu le susū o le lauulu ma foliga lemu ma fa'afefe;i le taimi lava e tasi, e mafai foi ona gau le lauulu ma mafua ai le gau o lauulu.

3FDCB4C152653B2632257E9815530DA1

O le mea lea,oloa silikae mafai moni lava ona faia se matafaioi puipuia mo nisi o mea e fesoʻotaʻi saʻo ma paʻu ma lauulu, e pei o ofu moe, ofuvae, ma moega.

lamolemole, malulu, malu ma manava, o ai e le fiafia i ai?

I le faaopoopo atu i le lamolemole, malu ma manava o se tasi foi o tulaga lelei osilika.

I le taumafanafana, e faigofie ona afu pe a vevela le tau.Afai o ofu e pipii i le paʻu, e le mafai lava ona manava, ma e pei o se sauna savali.

O le mafuaaga autu e filifili ai e le toatele o tagata le silika atonu o lona lagona faauo paʻu, e matua lamolemole, malulu, malu ma manava, o ai e le fiafia i ai?


Taimi meli: Apr-26-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou